پرستار خانم جهت سالمند در مشهد  : شايان ذكر است مديريت مركز شبانه روزي خدمات پزشكي و پرستاري در منزل سروش ، پزشك مي باشند و كاملا به مجموعه نظارت مي نمايند (هزينه نگهداري سالمند در منزل مشهد-استخدام همدم خانم در مشهد-استخدام پرستار سالمند در مشهد-حقوق نگهداري سالمند در منزل-شماره تلفن پرستار سالمند در مشهد-نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل مشهد-كانال كاريابي پرستاري مشهد-پرستار كودك در مشهد) اين مركز داراي 22 سال سابقه مستمر بوده كه داراي مجوز از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي نيز مي باشد.

 پرستار خانم جهت سالمند در مشهد  :  مركز شبانه روزي خدمات پزشكي و پرستاري سروش يكي از بزرگترين افتخاراتش اين مي باشد كه در اعزام نيرو جهت هرگونه خدمات و اعلام نيازهايي از جمله (هزينه نگهداري سالمند در منزل مشهد-استخدام همدم خانم در مشهد-استخدام پرستار سالمند در مشهد-حقوق نگهداري سالمند در منزل-شماره تلفن پرستار سالمند در مشهد-نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل مشهد-كانال كاريابي پرستاري مشهد-پرستار كودك در مشهد) بسيار دقيق مي باشد چرا كه اين مركز 1- كارشناسان اعزامي مركز پرستاري در منزل سروش از نيروهاي با سابقه كار بيمارستان هستند 2- مراقبين كه به منازل اعزام مي‌شوند، افراد متعهد، مجرب و آموزش ديده هستند 3- مراقبين كه به منازل اعزام مي‌شوند، تحت پوشش بيمه حوادث قرار مي‌گيرند .

جهت استفاده از خدمات با شماره هاي زير تماس بگيريد

09153150004 - 09155163299 05138444300

پرستار خانم جهت سالمند در مشهد  : خدمات مركز پرستاري در منزل سروش علاوه بر (هزينه نگهداري سالمند در منزل مشهد-استخدام همدم خانم در مشهد-استخدام پرستار سالمند در مشهد-حقوق نگهداري سالمند در منزل-شماره تلفن پرستار سالمند در مشهد-نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل مشهد-كانال كاريابي پرستاري مشهد-پرستار كودك در مشهد)  عبارتند از 1- خدمات پزشكي و پرستاري به طور شبانه روزي و ۲۴ ساعته ارائه مي‌شود 2- تيم پزشكي شامل ويزيت پزشك عمومي و متخصص مي‌باشد 3- تيم اورژانس و پرستاري ۲۴ ساعته در خدمت بيماران هستند 4 - خدمات مراقبين كه در شيفت  روز يا  شب به منزل اعزام مي‌شوند شامل دارو دادن دستشويي و حمام بردن _ شستن لباس _ غذا درست كردن و غذا دادن به بيمار است 5-  مراقبين علاوه بر انجام امور مربوط به بهداشت و تغذيه سالمند، به عنوان يك همدم براي روحيه دادن به بيماران نقش مهمي را ايفا مي‌كنند. در شرايطي كه امروزه فرزندان مشغله زيادي دارند و زمان كوتاهي براي هم صحبتي با افراد سالمند دارند، روحيه دادن مراقب به سالمند و بيمار مي‌تواند در بهبود وضعيت بيماري آنها خيلي مهم باشد مي باشد.

بعضا داشتن پرستار خانم جهت سالمند بسيار سودمندتر از داشتن پرستار آقا است و اين امر كاملا به نياز، درخواست و راحتي سالمند شما بستگي دارد. اين انتخاب در بيشتر مراجعه كنندگان اتفاق مي‌افتد و قابل انكار هم نيست. البته كه همه موسسات خدمات پرستاري از دانش، تخصص و تجربه هر دو گروه بهره‌مند مي‌شوند، اما به صورت كلي درخواست براي پرستار خانم بيشتر است. چرا؟

علت تقاضاي بيشتر براي پرستار خانم جهت سالمند چيست؟

همه ما با شنيدن نام پرستار به صورت ناخودآگاه ياد پرستاران خانم مي افتيم. اين امر مي‌تواند ريشه در باورهاي فرهنگي يا شايد تاثيرات رسانه داشته باشد، يا اينكه همواره تعداد پرستاران خانم بيشتر از آقايان بوده است؛ اما آمار نشان مي‌دهد كه سالمند خانم با پرستار سالمند خانم راحت ترند و ترجيحشان بهره مندي از خدمات آنها است كه البته اين انتخاب دور از انتظار هم نيست.

همچنين حوزه كاري آنها نيز مي‌تواند تفاوت ايجاد كند. براي مثال، تعداد پرستاران مرد در حوزه اورولوژي بسيار بيشتر از تعداد خانم ها است؛ اما تعداد بيشتر پرستاران در زمينه كمك به بيمار در منزل يا پرستاران تمام وقت، مربوط به خانم ها است.

خدماتي كه پرستار خانم جهت سالمند ارائه مي دهد؟

چه از خدمات پرستار آقا بهره‌مند شويد و چه يك پرستار خانم جهت سالمند براي كمك به والدين سالمند شما استخدام شود، وظايف و مسئوليت هاي آنها كاملا وابسته به شرايط سالمند و درخواست شما است؛ اما عمومي‌ترين خدمات عبارت‌اند از:

    دستياري پزشك معالج و انجام مراقبت هاي پزشكي

    ثبت و ضبط وضعيت هر لحظه سالمند و گزارش به پزشك معالج

    كنترل فشار خون، قند خون و …

    انجام تزريقات در منزل

    كمك به انجام كارهاي شخصي مانند دستشويي رفتن، استحمام، غذا خوردن، لباس پوشيدن و …

    كمك به مصرف صحيح داروها

    توجه به رژيم غذايي

    تعويض سوند، پوشك، پانسمان و …

    پيشگيري از ايجاد زخم بستر

    هم صحبتي با سالمند

    همراهي با سالمند براي داشتن تحرك

    بعضا درست كردن غذا يا نظافت منزل

چطور مناسب ترين پرستار خانم براي سالمند را انتخاب كنيم

بعضا پرستار سالمند در منزل حتي بيشتر از اعضاي خانواده با سالمندان وقت مي‌گذراند. به همين دليل طبيعي است اگر در انتخاب آنها كمي وسواس به خرج دهيم. البته با استخدام پرستار سالمند از مراكز معتبر بيشتر نگراني‌ها و دغدغه‌هاي خانواده‌ها نيز از بين خواهد رفت.

با اين حال، فاكتورهايي كه بايد در پرستار خانم جهت سالمند به دنبال آنها بگرديم عبارت‌اند از:

    آموزش: بسيار مهم است پرستار خانم استخدامي راجع به نحوه صحيح داشتن يك مراقبت كارآمد دانش و تخصص داشته باشد؛ يعني دوره هاي مورد نياز را گذرانده باشد.

    تجربه: قطعا دانش فاكتور مهمي است، اما بدون داشتن تجربه، عملكرد كارآمد به دست نخواهد آمد.

    مسئوليت پذيري: مسئوليت پذيري بدين معنا است كه پرستار از وظايف خود آگاه باشد و طبق موارد درخواست شده در قرارداد، به كارهاي خود بپردازد.

    حرفه اي بودن: منظور از حرفه اي بودن، داشتن تمامي موارد بالا به صورت يكجا است؛ يعني فرد آموزش ديده باشد و به دليل تجربه بالاي خود در زمينه نگهداري از سالمندان با شرايط و خلق و خوي متفاوت، توانايي خدمات رساني به سالمند شما با هر وضعيتي را داشته باشد، براي كار خود و سالمند شما ارزش قائل بوده و خدمات را در بالاترين سطح كيفي ارائه دهد.

وظايف مراقب خانم جهت سالمند

اعزام پرستار خانم براي نگهداري از سالمندان در منزل فوايد بسياري دارد كه هدف اصلي آن حفظ جايگاه آنها و توانمندسازي سالمندان براي ادامه زندگي معنوي و خانه و خانواده جديد است.

مطالعات نشان داده است كه پرستار خانم جهت سالمند باعث بالا رفتن روحيه، ايجاد آرامش سالمند و همچنين افزايش قابل توجهي در روند بهبودي او در مقايسه با سراي سالمندان است.

به طور معمول، وظايف يك پرستار زن تفاوت قابل توجهي با وظايف يك پرستار مرد ندارد. در زير به برخي از وظايف يك پرستار خانم اشاره شده است.

    استحمام سالمند

    همدم سالمند

    كنترل مصرف داروهاي سالمند

    تعويض كردن پوشك

    در برخي موارد نظافت منزل

    دستشويي بردن سالمند ناتوان

    پخت غذا براي سالمند

    شستشويي لباس هاي كثيف سالمند

    همراهي كردن سالمند در مهماني هاي دوستانه

    نگهداري و مراقبت از امنيت سالمند در منزل

    پر كردن اوقات فراغت سالمند (پارك، خريد، خواندن كتاب و روزنامه)

وظايف پرستار متخصص خانم جهت سالمند

سالمنداني هستند كه از سلامت خوبي برخوردار نبوده و در واقع بيمار هستند. سالمندان علاوه بر اينكه به يك پرستار عادي يا معمولي نياز دارند، بايد براي آن ها پرستار خانم داراي تخصص هم استخدام كرد. اگر بخواهيم وظايف اين پرستاران شامل:

    كنترل علائم حياتي بيمار (كنترل ضربان قلب، كنترل فشار خون ، كنترل قند خون سالمند و …)

    انجام كليه ي تزريقات سالمند (زدن آمپول و سرم)

    صحبت و ارتباط گرفتن با سالمند

    تعويض پانسمان سالمند در زمان مقرر

    شستشو و پانسمان زخم بستر سالمند بيمار

    مسلط بودن به تجهيزات پزشكي بيمار

    انجام دادن حركات توانبخشي براي سالمندان سكته مغزي

    ارسال گزارشات روزانه سالمند بيمار به طور مرتب به پزشك او

فاكتورهاي انتخاب پرستار خانم جهت سالمند

    گذراندن آموزش پرستاري و مراقبت از سالمندان

    آگاهي از وظايف پرستاران

    اعزام پرستار خانم مطمئن و با تجربه

    پشتيباني 24 ساعته مركز خدمات پرستاري

    داشتن نگرش و رفتار قابل قبول

    داشتن تعهد كاري

داراي حوصله و صبر كافي در برخورد با سالمند

مزاياي استخدام مراقب خانم جهت نگهداري از سالمند در منزل چيست؟

بسياري از افراد پس از اينكه متوجه نياز والدين سالمند خود به پرستار سالمند پاره وقت يا تمام وقت مي‌شوند به فكر استفاده از خدمات آسايشگاه ها يا خانه سالمندان مي افتند. برخي نيز به صورت داوطلبانه، خود سعي در نگهداري و مواظبت از آنها مي كنند؛ اما مگر وقت، انرژي و دانش آنها تا چه اندازه مي‌تواند به آنها اجازه انجام چنين كاري را بدهد؟

 با استخدام پرستار خانم جهت سالمند از خدمات حرفه اي و تخصصي بهره مند مي‌شويد؛ بنابراين دغدغه‌هاي شما تا حد زيادي كاهش پيدا خواهد كرد. از آن طرف، خودتان نيز صاحب شغل و زندگي مستقلي هستيد كه نيازمند وقت و انرژي شما است. با كمك گرفتن از پرستار خانم در منزل، ديگر نيازي نيست تا از كارهاي خود بزنيد يا همواره در حال مرخصي گرفتن باشيد.

نگهداري از سالمند در خانه سالمندان البته مزاياي بسياري دارد، اما در مقايسه با نگهداري از آنها در منزل و استفاده از خدمات پرستار تمام وقت در منزل اين مزايا كاملا تبديل به نقطه ضعف اين كار مي‌شود. در آسايشگاه ها مدت زمان ملاقات محدود بوده و شما در هر زماني كه اراده كنيد نمي‌توانيد سالمندتان را ببينيد.

همچنين همگي مايل به ادامه زندگي مستقل در خانه خود و با برنامه ريزي خود هستيم. با كمك از خدمات پرستاري در منزل، اين امر به وقوع مي‌پيوندد. نه تنها سالمند با هر شرايطي عمر خود را در امن ترين مكان، يعني خانه خود سپري مي كند، بلكه استقلال خود را دارد و روزهاي خود را مطابق با سبك زندگي گذشته خود سپري مي‌كند. اين كار يك معامله دو سر سود است. هم شما نگراني از بابت نگهداري از سالمند يا وضعيت سلامتي او را نداريد، هم آنها با استخدام پرستار خانم جهت سالمند خدمات درماني – بهداشتي را آنطور كه تمايل دارند، دريافت خواهند كرد.

هزينه سرويس پرستار خانم در منزل چطور محاسبه مي شود؟

شايد استخدام پرستار در منزل در نگاه اول يك سرويس گران قيمت به نظر آيد كه هر كسي از پس هزينه هاي آن بر نخواهد آمد. ولي اگر خرج رفت و آمد به مطب و مراكز درماني و همينطور هزينه‌هاي معنوي آن چون زمان و انرژي را لحاظ كنيد، متوجه خواهيد شد برخورداري از خدمات پرستاري در منزل بسيار به صرفه تر از مراجعات حضوري به بيمارستان ها است. از طرف ديگر، نيازي به برهم خوردن برنامه‌هاي شخصي شما به عنوان مراقبان اصلي و خانواده آنها نيست و اين امر بسيار حائز اهميت است.

علاوه بر آن، اگر هزينه استفاده از خدمات خانه هاي سالمندان و قيمت پرستار سالمند در منزل  را با يكديگر مقايسه كنيد، متوجه تفاوت فاحش آنها و مقرون به صرفه بودن استخدام پرستار خانم جهت سالمند در منزل خواهيد شد. در آسايشگاه ها علاوه بر هزينه نگهداري از سالمند، بايد به صورت مرتب براي خدمات ديگر نيز پول پرداخت كنيد. در آخر هم آنطور كه بايد و شايد ممكن است از سالمند شما نگهداري نشود. ولي در سرويس هاي خدمات پرستاري در منزل همه چيز طبق قرارداد و با هزينه بسيار كمتر انجام خواهد شد.

 نحوه ارائه خدمت و ثبت درخواست در مركز پرستاري در منزل سروش

سالمندي مانند هر دوره ديگري از زندگي نيازمند توجه خاص و ويژه است. حال اين مراقبت مي تواند رواني يا فيزيكي يا هر دو باشد. با افزايش سن و كاهش قدرت بدني، والدين نسبت به ساير دوران هاي ديگر به خدمات مراقبتي و پرستاري بيشتري نياز دارند. بنابراين استفاده از پرستار خانم براي نگهداري از سالمندان در منزل مي تواند از مشكلات و معضلات اين دوران بكاهد.

معمولاً دو راه براي يافتن پرستار خانم جهت سالمند وجود دارد: در اولين مورد نزديكان سالمند مي تواند به او كمك كند كه راه مطمئني نيست چون شما از سابقه و تخصص آن پرستار اطلاعات كافي نداريد، يا در مورد دوم مركز خدمات پرستاري سروش مي تواند شما را در انتخاب اين راه همراهي كند. پرستاري در منزل سروش در كمترين زمان و به انتخاب دقيق و حساس شما پرستار خانم جهت سالمند را براي شما اعزام كند.

پرستار خانم جهت سالمند در مشهد  : ما در اين مطلب به موضوعات هزينه نگهداري سالمند در منزل مشهد-استخدام همدم خانم در مشهد-استخدام پرستار سالمند در مشهد-حقوق نگهداري سالمند در منزل-شماره تلفن پرستار سالمند در مشهد-نگهداري از سالمند شبانه روزي در منزل مشهد-كانال كاريابي پرستاري مشهد-پرستار كودك در مشهد پرداختيم. ضمنا مجموعه پرستاري در منزل سروش در مورد پرستار خانم جهت سالمند در مشهد  هم با بهترين شرايط در خدمت شما عزيزان مي باشد شما عزيزان ميتوانيد جهت دريافت مشاوره رايگان با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد.

09153150004 - 09155163299 05138444300



محدوده تحت پوشش مرکز خدمات پرستاری سروش سراسر شهر مشهد می باشد از جمله محلات زیر :
کوی دکتری - راهنمایی - فلسطین - سجاد - ارشاد - آبکوه (سعدآباد) - گوهرشاد - کلاهدوز - سعدآباد - صاحب الزمان - احمدآباد - فرامرز عباسی - بهاران - کارخانه قند (جانبازان) - عامل - حضرت ابوطالب(گلبرگ) - حضرت عبدالمطلب(قائم ع) - کوی امیر المومنین - فدک - هدایت - ایثارگران - شفا - سمزقند - شهیدهنرور - شهید مطهری - حسین باشی - آیت الله عبادی - کاشانی - زرکش - مشهدقلی - نوده - حجت - خین عرب - قدس - نوید - اسماعیل آباد - خیر اباد - فاطمیه - گاز - مسلم - رسالت - راه آهن - بلال - بهمن - خواجه ربیع - مهر مادر - مهر مادر شمالی - قرقی - مهرگان - عباس آباد - دروی - سیس آباد - طبرسی شمالی - ایثار - فجر - وحید - تلگرد - کوی مهدی - گلشور(بهشت) - طلاب - پنج تن - التیمور - رده - شهیدقربانی - مهدی آباد - ثامن - امیرالمومنین - شهید آوینی - نیزه - مهرآباد - جلالیه - رضاییه - سجادیه - کوی سلمان - حسین آباد - شهرک شیرین - آقا مصطفی خمینی - امیرآباد - شهیدمعقول - کشاورز - شهید رجایی - پورسینا - کنه بیست - اروند - انصار - شهید باهنر - شهید بسکآبادی - چهنو - مصلی - کارمندان دوم - کارمندان اول - شهید رستمی - شیرودی - کوی ۲۲بهمن - کوی پلیس - کوشش - مقدم - 17شهریور - کارگران - پروین اعتصامی - طرق۲ - زارعین - ابوذر - انقلاب - بهارستان - خلج - قائم - المهدی - سیدی - عسگریه - عنصری - سرشور - جنت - آبشار - بهشتی - امام خمینی - امام رضا (ع) - طالقانی - زکریا - سرافرازان - چهارچشمه - کوثر - رضاشهر - نوفل - نیروهوایی - شقایق۱ - شقایق۲ - گلدیس - ولیعصر - لادن - اقبال - آب و برق - هنرستان - هاشمیه - قاسم آباد - شهرک غرب - رازی - شریعتی - شاهد - شهید فلاحی - فرهنگیان - رسالت - لشگر - امامیه - حجاب - ایثارگران - استاد یوسفی - امام هادی - خاتم الانبیاء - آزادشهر - سیدرضی - دانش آموز - دانشجو- شریف - فارغ التحصیلان - تربیت - شهیدرضوی - زیبا شهر - وکیل آباد - امیریه - الهیه - مجیدیه – جاهدشهر-نمایشگاه - صفی آباد - رحمانیه - نقویه - صادقیه - کلاته برفی - چهاربرج - فردوسی - بالا خیابان - پایین خیابان