اجاره آمبولانس : شايان ذكر است مديريت مركز خدمات پرستاري در منزل سروش ، پزشك مي باشند و كاملا به مجموعه نظارت مي نمايند (قيمت آمبولانس خصوصي مشهد-امبولانس خصوصي مشهد امام رضا-استخدام امبولانس خصوصي مشهد-آمبولانس ارزان) اين مركز داراي 22 سال سابقه مستمر بوده كه داراي مجوز از وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي نيز مي باشد.

براي اجاره و كرايه آمبولانس كافيست با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد خدمات ما در سراسر شهر مشهد گسترده مي باشد.

 اجاره آمبولانس مشهد :

خدمات پرستاري سروش يكي از بزرگترين افتخاراتش اين مي باشد كه در اعزام نيرو جهت هرگونه خدمات مانند (قيمت آمبولانس خصوصي مشهد-امبولانس خصوصي مشهد امام رضا-استخدام امبولانس خصوصي مشهد-آمبولانس ارزان) بسيار دقيق مي باشد چرا كه اين مركز 1- كارشناسان اعزامي مركز پرستاري در منزل سروش از نيروهاي با سابقه كار بيمارستان هستند 2- مراقبين كه به منازل اعزام مي‌شوند، افراد متعهد، مجرب و آموزش ديده هستند 3- مراقبين كه به منازل اعزام مي‌شوند، تحت پوشش بيمه حوادث قرار مي‌گيرند .

جهت استفاده از خدمات با شماره هاي زير تماس بگيريد

09153150004 - 09155163299 05138444300

اجاره آمبولانس مشهد :

 خدمات پرستاري سروش علاوه بر (قيمت آمبولانس خصوصي مشهد-امبولانس خصوصي مشهد امام رضا-استخدام امبولانس خصوصي مشهد-آمبولانس ارزان) عبارتنداز 1- خدمات پزشكي و پرستاري به طور شبانه روز و ۲۴ ساعته ارائه مي‌شود 2- تيم پزشكي شامل ويزيت پزشك عمومي و متخصص مي‌باشد 3- تيم اورژانس و پرستاري ۲۴ ساعته در خدمت بيماران هستند 4 - خدمات مراقبين كه در شيفت  روز يا  شب به منزل اعزام مي‌شوند شامل دارو دادن دستشويي و حمام بردن _ شستن لباس _ غذا درست كردن و غذا دادن به بيمار است 5-  مراقبين علاوه بر انجام امور مربوط به بهداشت و تغذيه سالمند، به عنوان يك همدم براي روحيه دادن به بيماران نقش مهمي را ايفا مي‌كنند. در شرايطي كه امروزه فرزندان مشغله زيادي دارند و زمان كوتاهي براي هم صحبتي با افراد سالمند دارند، روحيه دادن مراقب به سالمند و بيمار مي‌تواند در بهبود وضعيت بيماري آنها خيلي مهم باشد مي باشد.

 

 

 اعزام آمبولانس گاهي اوقات ممكن است فردي به دليل مشكلات جسمي ، كم تحرك يا بي تحرك باشد ، و در عين حال قصد مراجعه به بيمارستان را نيز داشته باشد. در چنين مواقعي شايد كرايه آمبولانس گزينه مناسبي باشد.خدمات اعزام آمبولانس شامل ، انتقال مددجو از منزل به بيمارستان و بلعكس ، از بيمارستان به بيمارستان ، از شهرستان به شهر و بلعكس مي باشد. همچنين در صورت نياز و يا درخواست مددجو و يا خانواده ايشان ، هماهنگي و اعزام آمبولانس كد دار ( ويژه ) نيز امكان پذير مي باشد.

مجموعه خدمات اعزام آمبولانس عبارت اند از :

    ارائه خدمات آمبولانس به بيمارستان ها جهت انتقال بيماران بستري توسط پزشك و پرستار مجرب .
    اعزام آمبولانس هاي ICU ,NICU ,PICU و CCU جهت انتقال بيماران با شرايط خاص
    استقرار آمبولانس به همراه كادر پزشكي در اماكن ورزشي
    استقرار آمبولانس به همراه كادر پزشكي در نمايشگاه ها و كنفرانس ها
    استقرار آمبولانس به همراه كادر پزشكي در سفارت خانه ها . اماكن هاي دولتي و خصوصي
    استقرار آمبولانس به همراه كادر پزشكي در كارخانه ها و اماكن صنعتي ، نظامي و كليه پروژه هاي ساختماني
 
انواع آمبولانس

     آمبولانس زميني
    آمبولانس هوايي
    آمبولانس VIP
    آمبولانس نوزادان
 

هزينه كرايه آمبولانس خصوصي چقدر است ؟

 ميزان هزينه كرايه آمبولانس خصوصي ممكن است بسته به شرايط متفاوت باشد. پس براي كسب اطلاعات بيشتر درباره هزينه كرايه آمبولانس و يا درخواست آمبولانس ، با ما تماس بگيريد.
    در صورتي كه به برخي تجهيزات پزشكي نياز داشته باشيد ، مركز خدمات پرستاري در منزل سروش قادر به تامين برخي از تجهيزات پزشكي مي باشد.
    در صورتي كه به خدمات پرستاري و مراقبت در منزل نياز داشته باشيد ، مركز خدمات پرستاري در منزل سروش قادر به ارائه اين خدمات به شما خواهد بود.
    در صورتي كه به برخي خدمات پزشكي و درماني در منزل ، يا خدمات آزمايش و نمونه گيري در منزل نياز داشته باشيد ، بسته به شرايط ممكن است مركز خدمات پرستاري در منزل سروش برخي يا تمام نياز هاي شما را برطرف نمايد.

صرفه جويي در زمان

 به جهت اهميت صرفه جويي در زمان ، در صورت تمايل ، قبل از تماس با شركت جهت اجاره آمبولانس خصوصي ، به چند سوال پاسخ دهيد و جواب آنها در يك برگه يادداشت بفرماييد.
 مبداء و مقصد كجاست ؟
آيا مددجو به بيماري يا بيماري هايي مبتلا است ؟
آيا مددجو علائمي دارد ؟ علائم مددجو چيست ؟ از چه زماني اين علائم را دارد ؟ چه موقع علائم پديدار يا پنهان مي شوند ؟
سن مددجو چقدر است ؟
وزن مددجو چقدر است ؟
 ممكن است يك مركز درماني هزينه خريد يك آمبولانس را نداشته باشد. در اين زمان، آمبولانس را از مراكز درماني بزرگتري كه تعدادي آمبولانس دارند، به اجاره مي‌گيرد.
در مانور‌ها مانند روز اهداي خون يا بعضي زمان‌هاي خاص در طول سال، لازم است كه آمبولانس‌هايي در مناطقي حضور داشته باشند. در اين زمان كه براي زمان مشخصي نياز به آمبولانس است، مي‌توان آمبولانس را اجاره كرد.
گاهي شاهد اين مساله هستيم كه بعد از فوت شخصي، بازماندگان قصد دارند كه فرد فوت شده را براي خاكسپاري به شهر ديگري ببرند. در اين زمان نيز مي‌توان آمبولانس را كرايه كرد.
گاهي شخص مصدوم و بيمار، به دلخواد خودش تمايل دارد كه بيمارستان عوض كند يا از شهري به شهر ديگر منتقل شود. در اين زمان نيز آمبولانس مي‌تواند اين كار را برايشان انجام دهد.
از آنجايي كه انتقال ابزار و وسايل به مناظق محروم مشكل است. تعدادي از كادر درماني كه براي نجات مردم و ارائه خدمات بهداشتي و درماني به مناطق دور افتاده مي‌روند مي‌توانند با آمبولانس تا حدودي شرايط را براي خدمات رساني مهيا كنند. در اين زمان هم ممكن است كه امبولانس اجاره شود.
انتخاب خودروها بر اساس استانداردهاي كشوري انجام شده است و در اين ميان، مجهزترين و جديدترين گزينه ها در نظر گرفته شده اند. براي تامين و انتخاب تجهيزات داخلي آمبولانسها، علاوه بر داشتن استانداردهاي اجباري داخلي، ساير استانداردهاي بين المللي مورد توجه در انتقال پزشكي را نيز لحاظ شده است.

خدمات انتقال پزشكي بيماران با دسترسي شبانه روزي

 مطابق انتظاري كه از مراكز آمبولانس خصوصي مي رود، اين مركز اهداف و برنامه ريزي هاي كوتاه مدت و بلندمدت خود را با در اولويت قرار دادن انتقال پزشكي بيماران تعريف نموده است. بر اين اساس، امكانات در نظر گرفته شده، براي علمي ترين، سريعترين و بهينه ترين روش انتقال بيماران بين منزل و مراكز تشخيصي و درماني و نيز بين مراكز تشخيصي و درماني طراحي شده اند.

 بنابراين، اين واحد با در اختيار داشتن كادري مجرب از تكنسينهاي فوريتهاي پزشكي، آمادگي دارد تا در هر ساعت از شبانه روز، سرويسهاي انتقال پزشكي را در كوتاهترين زمان و با رعايت ضوابط مراكز نظارتي انجام داده و همچنين، در زمان انجام عمليات انتقال، پزشك مسئول فني بر حسن انجام كار نظارت كامل خواهد داشت.

 انتقال پزشكي بيماران نيازمند مراقبتهاي ويژه

 بيماراني كه در بخشهاي مراقبتهاي ويژه بستري هستند براي انتقال پزشكي نيازمند امكاناتي متفاوت و متناسب شرايط بيمار مي باشند. علاوه بر امكانات و تجهيزاتي متناسب با نياز بيماران، انجام موفق چنين ماموريتهايي در گروي كادري آموزش ديده و مجرب است.

 واحد آمبولانس كمك رسان ايران، با در اختيار داشتن خودروهاي مناسب و نيز تكنسينهاي آموزش ديده و پزشكان اورژانس با تجربه و دانش روز، امكان انتقال بيماران در شرايط CCU، ICU، NICU و PICU را دارد.

انتقال هوايي بيماران در شرايط ويژه

 در شرايطي كه بيماران به دلايل فوريت پزشكي و يا موقعيت جغرافيايي نياز به انتقال هوايي دارند، واحد آمبولانس كمك رسان، امكان پروازهاي پزشكي بوسيله جت آمبولانس و يا هلي كوپتر را تامين مي نمايد. در اين راستا، واحد آمبولانس كمك رسان ايران، از پزشكان و تكنسينهاي آموزش ديده در زمينه پزشكي هوايي بهره مي برد.

آمبولانس خصوصي اجاره امبولانس با قيمت مناسب

 امروزه با توجه به پاندمي رخ داده به دليل بيماري كرونا نياز به استفاده از آمبولانس خصوصي در كلان شهر مشهد بسيار اهميت دارد زيرا كه بسياري از افرادي كه داراي بيماري به جز كرونا هستند در صورت در معرض قرار گرفتن ويروس كرونا به دليل ضعف ايمني سريعا آلوده مي شوند و ممكن است كه به مرگ بيمار منجر شود. به همين دليل استفاده از آمبولانس خصوصي و داشتن شماره امبولانس بسيار ضروري مي باشد.

تعرفه آمبولانس خصوصي

 شما عزيزان ميتوانيد براي اطلاع از تعرفه آمبولانس خصوصي با ما تماس بگيريد.

 اجاره روزانه آمبولانس خصوصي

 اجاره روزانه آمبولانس با توجه به نوع امبولانس و امكانات آن متفاوت خواهد بود معمولا آمبولانس هاي نوع VIP از همه مدل ها گرانتر و بعد از آن مدل هاي تيپ A و B گرانتر مي باشند. البته اجاره روزانه آمبولانس خصوصي در موارد خاص براي حمل نوزاد و بيماران اعصاب و روان هم تعرفه خاص خود را خواهد داشت. اجاره امبولانس خصوصي در مشهد معمولا 75% قيمت حمل بيمار مي باشد كه اين مورد در ابلاغيه وزارت بهداشت و آموزش پزشكي مي باشد. كه با توجه به شهر و تيپ آمبولانس تعيين مي شود.

آمبولانس خصوصي ارزان مشهد

 با توجه به وضعيت اقتصادي مردم و پاندمي كرونا همگان به دنبال خدمات ارزانتر و اقتصادي تر هستند. به خصوص در بخش درمان بيماران هزينه ها سرسام آور مي باشد. براي پيدا كردن آمبولانس خصوصي ارزان مشهد شما مي توانيد از سايت استفاده نماييد كه تمامي امبولانس هاي مشهد را در تمام نقاط تحت پوشش خود دارد و شما مي توانيد با مقايسه قيمت امبولانس ارزان را در اين منطقه پيدا كنيد. ولي آمبولانس خصوصي ارزان مشهد به اين معني نيست كه اين مركز خدمات كمتري را ارائه مي دهد بلكه اين قيمت منصفانه نشان از منصف بودن اين مجموعه و داشتن قيمت رقابتي براي ارائه خدمات مي باشد.

 شماره تلفن آمبولانس خصوصي

 براي داشتن شماره تلفن آمبولانس خصوصي مشهد شما بايستي مواردي را در نظر بگيريد سپس اقدام به پيدا كردن شماره تلفن امبولانس كنيد. اولين مورد محل و منطقه اعزام آمبولانس مي باشد. مورد بعدي نوع امبولانس مورد نياز شما مي باشد كه ممكن است برخي از مناطق اعزام آمبولانس نوع خاص امبولانس را كه شما نياز داريد نداشته باشند به همين دليل بايد در سرچ خود اين مورد را نيز مد نظر داشته باشد. و مورد سوم قيمت اين خدمات مي باشد. ولي براي پيدا كردن بسياري از شماره تلفن آمبولانس خصوصي با قيمت و امكانات مناسب در تمام مناطق مشهد شما مي توانيد از خدمات مركز پرستاري در منزل سروش استفاده كنيد كه بهترين و سريعترين امكانات را با بهترين قيمت دريافت كنيد.

 با توجه به شيوع بيمار كرونا و افزايش تعداد بيماران بدحال و نياز مبرم به استفاده از آمبولانس و اعزام بيمار به مراكز درماني عمدتا در شهر مشهد و ساير كلانشهرها اعزام امبولانس در بخش دولتي با تاخير صورت مي پذيرد به همين دليل استفاده از آمبولانس در اين وضعيت ضروري به نظر مي رسد. و همچنين داشتن شماره امبولانس خصوصي مشهد نيز امروزه يكي از ضروريات مي باشد. آمبولانس خصوصي مشهد با توجه به اين كه در تمام مناطق مشهد وجود دارد مي تواند سريعا به بيمار شما رسيدگي كرده و آن را به نزديكترين بيمارستان دولتي ويا خصوصي و يا هر مركز درماني مد نظر شما برساند.

با كنار هم قرار دادن دو مطلب فوق مي بينيم كه از يك سو آمبولانسي دولتي جهت رزرو شدن وجود ندارد و از سويي ديگر نمي توان در مواردي از حضور اين وسيله چشم پوشي كرد ، در نتيجه اينكه آمبولانس خصوصي در شهر مشهد و اجاره اين وسيله به همراه تيم پزشكي مسقر در آن از سامانه هاي مطرح و شناخته شده اين حوزه مانند مجموعه امداد – راه حلي مقرون بصرفه ، با كيفيت ، بدون محدوديت هاي دست و پا گير و دسترسي به حجم بالايي از خودروهاي امدادي مجهز به پيشرفته ترين تجهيزات امدادي مي باشد .

 تفاوت آمبولانس خصوصي و دولتي

 قطعاً همه شما حداقل يك بار آمبولانس هايي كه در صحنه تصادفات و سوانح مختلف حضور پيدا مي كنند و يا آژيركشان از خيابان هاي شهر عبور مي كنند را ديده ايد ؛ اما خوب است كه بدانيد آمبولانس هاي خصوصي هيچ ارتباطي به اين موضوعات ندارند و تمام ماشين هاي امدادي كه شما در صحنه هاي دلخراش تصادفات و سوانح مي بينيد آمبولانس هاي دولتي هستند.

 در واقع بر طبق قوانيني كه در حوزه درمان در كشور ما جاري است رسيدگي به موارد اورژانسي و سوانح مختلف بر عهده آمبولانس هاي دولتي مي باشد. اين ماشين ها كه با شماره تلفن معروف ۱۱۵ به سادگي در دسترس هستند وظيفه مراجعه به محل حادثه ، بررسي شرايط آسيب ديدگان ، انجام فعاليت هاي ضروري پزشكي و انتقال افراد به مراكز رماني در اسرع وقت را به عهده دارند .

 قيمت آمبولانس خصوصي

 همانطور كه اطلاع داريد آمبولانس ماشيني است كه عموماً براي حمل انواع بيماران ، مجروحان و حادثه ديدگان به نزديك ترين مراكز درماني مورد استفاده قرار مي گيرد. معمولاً دراتاق پشتي ماشين كه محل قرار گرفتن بيمار و تيم پزشكي است مجموعه اي از تجهيزات پزشكي همچون كپسول اكسيژن ، مواد ضدعفوني كننده ، باند ، گاز استريل ، بتادين و الكل و همچنين داروهاي مورد نيازي كه عموماً در موارد اورژانسي مورد استفاده قرار مي گيرند وجود دارند. البته رسيدن به محل حضور بيمار و انتقال او به مركز درماني تنها يكي از كارهاي آمبولانس خصوصي مشهد است.
 آمبولانس هاي خصوصي وظايف بسيار متنوعي انجام مي دهند كه به عنوان نمونه مي توانيم به انتقال بيماران از يك مجموعه پزشكي به يك مركز درماني ديگر براي انجام يك عمل و يا يك آزمايش خاص اشاره كنيم ؛ همچنين حضور در اماكني كه احتمال جراحات افراد و يا اتفاقات غير مترقبه براي آنها وجود دارد ( مانند ورزشگاه ها ، مراكز ورزشي ، اماكن تفريحي ، شهر بازي ها ، استخر ها و غيره ) نيز از ديگر مسئوليت هاي آنان است. اما مسئله اي كه مورد توجه بسياري از افرادي كه در مورد اين موضوع تحقيق مي كنند قرار دارد مسئله قيمت آمبولانس خصوصي است. مسئله هزينه هاي اجاره اين ماشين ها موضوعي است كه عوامل متعددي بر آن تاثير مي گذارند و نرخ قيمت اين ماشين ها در شرايط مختلف ، متفاوت خواهد بود كه در ادامه سعي مي كنيم به بررسي برخي از اين عوامل بپردازيم.
 از عوامل تاثير گذاري كه مي تواند در بالا و پايين رفتن هزينه اجاره آمبولانس كاملاً موثر باشد مسافتي است كه اين ماشين ها بايد طي كنند. به عنوان مثال هزينه اي كه بايد براي طي مسافت مشهد تا شمال كشور به آنها بپردازيم مسلماً با مبلغي كه در مسافت هاي داخل شهر مشهد پرداخت مي گردد كاملاً متفاوت است و اين يك امر بديهي است زيرا قيمت وابسته به نوع جابجايي است و جابجايي هميشه در بعد مسافت شكل مي گيرد و به اين ترتيب مسافت است كه بر قيمت آمبولانس خصوصي تاثير مي گذارد.
 همانطور كه گفتيم عوامل مختلفي بر قيمت و هزينه اين ماشين هاي امدادي تاثيرگذار هستند. كادر پزشكي كه در آمبولانس حضور دارند نيز از اين عوامل محسوب مي شوند. اجازه دهيد اين موضوع را با طرح مثالي برايتان شفاف سازيم. گاهي اوقات يك بيمار كه حال وخيمي ندارد و فقط براي انجام چند آزمايش و يا يك عمل جراحي به بيمارستان ديگري انتقال مي يابد مي تواند با استفاده از آمبولانس و حضور تنها يك پرستار اين مسير را طي كرده و به سلامت به مقصد خود برسد اما در پاره اي اوقات بيماري كه در آمبولانس قرار مي گيرد شرايط بسيار وخيمي دارد به طوري كه لازم است يك تيم پزشكي مجرب تا انتهاي مسير او را همراهي كنند تا در صورت بروز اتفاقات ناگوار مانند حمله هاي تنفسي و قلبي و ديگر موارد به سرعت وارد عمل شده و جان او را نجات دهند. در چنين شرايطي مسلم است كه قيمت آمبولانس خصوصي با حضور يك تيم پزشكي كاملا ًبا اجاره آن ماشين بدون حضور پزشكان تفاوت دارد؛ اين نيز يك موضوع بديهي است و شما در هر مركز درماني به خوبي شاهد اين موضوع بوده ايد كه پزشكان براي ارائه خدمات درماني خود اغلب مبالغي همچون حق ويزيت ، حق عمل و موارد ديگري از اين دست را از بيماران دريافت مي كنند.
 اگر گذرتان به داروخانه ها افتاده باشد متوجه مي شويد كه اغلب دارو ها بخصوص آن دسته از داروهايي كه تخصصي بوده و براي رفع برخي امراض خاص استفاده مي شوند قيمت هاي نسبتاً بالايي دارند. اين موضوع به سادگي بيانگر اين مطلب خواهد بود كه اگر در داخل آمبولانس بيمار به واسطه بيماري خود دچار اتفاق ناگواري شد و پزشكان حاضر در آنجا مجبور به استفاده از دارو هاي داخل ماشين براي او شدند و يا اگر به خاطر مشكلات تنفسي از كپسول اكسيژن آمبولانس براي بيمار استفاده نمودند در انتهاي مسير و در زمان پرداخت هزينه اجاره ماشين مبلغي هم بابت دارو هاي استفاده شده از او اخذ خواهد شد. ضمن اينكه همانطور كه در تمام مراكز درماني براي تزريق انواع آمپول ها و سرم ها هزينه هاي تزريقات دريافت مي شود در صورت استفاده بيمار از آمپول و سرم در داخل ماشين ، اين هزينه ها نيز به قيمت آمبولانس خصوصي اضافه مي گردد و بيمار موظف به پرداخت آن است.

تلفن آمبولانس خصوصي

 موضوعي كه بايد در مورد آمبولانس هاي خصوصي بدانيد اين است كه همانطور كه از اسم اين ماشين ها مي توان فهميد متعلق به دولت نبوده و به يك شركت خصوصي تعلق دارند . از آنجايي كه شركت هاي متعددي در اين زمينه وجود دارند و هر كدام به صورت جداگانه و مستقل مشغول به ارائه خدمات هستند ، واضح است كه شماره تلفن هر كدام از اين شركت ها با هم متفاوت است .

 به عنوان مثال براي اينكه بتوانيد از خدمات آمبولانس خصوصي استفاده كنيد بايد از شماره هاي 09153150004 - 09155163299 05138444300 -آقاي دكتر عاكف استفاده نماييد. به خاطر داشته باشيد كه اگر قصد داريد تا از شهرستان هاي مختلف براي دريافت خدمات درماني آمبولانسي تماس بگيريد بايد تلفن آمبولانس خصوصي را بر خلاف ۱۱۵ با وارد كردن پيش شماره شهر مشهد شماره گيري نماييد. اين موضوع براي افرادي كه در داخل مشهد ساكن هستند و قصد دارند با تلفن همراه با اين مركز تماس بگيرند نيز صادق است .

 آمبولانس هاي خصوصي مي توانند همراهي مطمئن براي بيماراني باشند كه قصد دارند به دلايل مختلف از منزل به بيمارستاني خاص جابجا شوند و يا از يك مركز درماني مثلاً به دليل عدم وجود يك تخصص ويژه قصد انتقال به بيمارستان پيشرفته تري را دارند اما به دليل ناتواني جسمي و يا وخامت حالشان نمي توانند اين كار را بدون همراه داشتن خدمات پزشكي انجام دهند.

 شايد هيچ نيازي به معرفي آمبولانس ها و شرح وظايف آنها وجود نداشته باشد زيرا اين روزها بعيد است بتوانيد شخصي را پيدا كنيد كه با مفهوم آمبولانس آشنايي نداشته باشد؛ اما مسئله اي كه بسياري از افراد جامعه هنوز با آن غريبه هستند و اطلاعات چنداني از آن ندارند موضوع آمبولانس هاي خصوصي است.

 اين مسئله كه آمبولانس خصوصي چيست ، چه تفاوتي با آمبولانس هاي دولتي دارد ، در چه مواردي به كار گرفته مي شود ، چگونه مي توان به آن دسترسي داشت و تلفن آمبولانس خصوصي چيست و همچنين ابهامات بسيار ديگري در اين باب وجود دارند كه در اين مطلب قصد داريم به بررسي اين موضوعات پرداخته و پاسخ هاي مناسبي براي سوالات شما ارائه كنيم.

اجاره آمبولانس

ما در اين مطلب به موضوعات اجاره آمبولانس در مشهد ، كرايه آمبولانس مشهد ، شماره تلفن آمبولانس خصوصي مشهد ، درخواست آمبولانس ، آمبولانس خصوصي شمال مشهد ، هزينه آمبولانس خصوصي سال ۱۴۰1 ، هزينه آمبولانس در مشهد پرداختيم. ضمنا مجموعه پرستاري در منزل سروش در مورد اجاره آمبولانس در مشهد هم با بهترين شرايط خدماتي در خدمت شما عزيزان مي باشد شما عزيزان ميتوانيد جهت دريافت مشاوره رايگان با يكي از شماره هاي زير تماس برقرار نماييد

09153150004 - 09155163299 05138444300 



محدوده تحت پوشش مرکز خدمات پرستاری سروش سراسر شهر مشهد می باشد از جمله محلات زیر :
کوی دکتری - راهنمایی - فلسطین - سجاد - ارشاد - آبکوه (سعدآباد) - گوهرشاد - کلاهدوز - سعدآباد - صاحب الزمان - احمدآباد - فرامرز عباسی - بهاران - کارخانه قند (جانبازان) - عامل - حضرت ابوطالب(گلبرگ) - حضرت عبدالمطلب(قائم ع) - کوی امیر المومنین - فدک - هدایت - ایثارگران - شفا - سمزقند - شهیدهنرور - شهید مطهری - حسین باشی - آیت الله عبادی - کاشانی - زرکش - مشهدقلی - نوده - حجت - خین عرب - قدس - نوید - اسماعیل آباد - خیر اباد - فاطمیه - گاز - مسلم - رسالت - راه آهن - بلال - بهمن - خواجه ربیع - مهر مادر - مهر مادر شمالی - قرقی - مهرگان - عباس آباد - دروی - سیس آباد - طبرسی شمالی - ایثار - فجر - وحید - تلگرد - کوی مهدی - گلشور(بهشت) - طلاب - پنج تن - التیمور - رده - شهیدقربانی - مهدی آباد - ثامن - امیرالمومنین - شهید آوینی - نیزه - مهرآباد - جلالیه - رضاییه - سجادیه - کوی سلمان - حسین آباد - شهرک شیرین - آقا مصطفی خمینی - امیرآباد - شهیدمعقول - کشاورز - شهید رجایی - پورسینا - کنه بیست - اروند - انصار - شهید باهنر - شهید بسکآبادی - چهنو - مصلی - کارمندان دوم - کارمندان اول - شهید رستمی - شیرودی - کوی ۲۲بهمن - کوی پلیس - کوشش - مقدم - 17شهریور - کارگران - پروین اعتصامی - طرق۲ - زارعین - ابوذر - انقلاب - بهارستان - خلج - قائم - المهدی - سیدی - عسگریه - عنصری - سرشور - جنت - آبشار - بهشتی - امام خمینی - امام رضا (ع) - طالقانی - زکریا - سرافرازان - چهارچشمه - کوثر - رضاشهر - نوفل - نیروهوایی - شقایق۱ - شقایق۲ - گلدیس - ولیعصر - لادن - اقبال - آب و برق - هنرستان - هاشمیه - قاسم آباد - شهرک غرب - رازی - شریعتی - شاهد - شهید فلاحی - فرهنگیان - رسالت - لشگر - امامیه - حجاب - ایثارگران - استاد یوسفی - امام هادی - خاتم الانبیاء - آزادشهر - سیدرضی - دانش آموز - دانشجو- شریف - فارغ التحصیلان - تربیت - شهیدرضوی - زیبا شهر - وکیل آباد - امیریه - الهیه - مجیدیه – جاهدشهر-نمایشگاه - صفی آباد - رحمانیه - نقویه - صادقیه - کلاته برفی - چهاربرج - فردوسی - بالا خیابان - پایین خیابان